Punkyfish Forum

Hét gezelligste aquarium forum van Nederland.

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 486 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Di 03 Mei 2011, 17:30 
Gebruikers-avatar
keek ik vanmiddag in me bak zag ik dat me venustussen het druk met elkaar hadden dus heb ik er maar een filmpje van gemaakt
nu maar hopen dat het deze x wel goed gaat

Link

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di 03 Mei 2011, 18:05 
Admin en totally awesome dude
Gebruikers-avatar
Mooi filmpje man :) wat zou de nakweek zijn die je krijgt, F2? Je mannetje heeft nog steeds niet de blauwe kop waar je zo op hoopte? :P

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di 03 Mei 2011, 18:43 
Gebruikers-avatar
ik heb eerlijk gezegt geen idee wat voor F de nakweek krijgt (want weet ook niet wat hun zijn)

hij heb idd nog steeds ze blauwe kop niet maar was hier van de week een kweker die mijn moorii's gekocht heeft, hij vertelde mijn dat dat kwam omdat 1 van zijn vrouwen groter is dan hij en dat hij toch wel al aardig ze best aan het doen was om om kleur tekomen want de blauwe gloed is er al
plus hij heb eigelijk nog tijd zat want zo groot is hij nog niet dus zal wel goed met hem komen

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di 03 Mei 2011, 18:47 
Gebruikers-avatar
Dat is goed om te horen :) dan moet hij dus eerst nog zn vrouwtjes voorbij groeien en dan kan de beste man zijn mooiste kleuren laten zien :P wel jammer dat je er geen F op kunt plaatsen, dat zou de verkoop makkelijker maken denk ik :P gok er maar op dat als je je Malawi niet bij een speciaalzaak vandaan hebt dat het dan sowieso F1 is of verder in de reeks naar beneden.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di 03 Mei 2011, 18:59 
Gebruikers-avatar
deze venustussen zaten bij me vorige bak dus heb ze niet zelf in de winkel gehaald

en idd mijn meeste vissen komen bij hobbykwekers vandaan

behalve mijn kadango's die zijn eigen kweek van me vader en daar door weet ik dat die F2 zijn

en me white lips als ik de verkoper moet geloven komen bij aqautreff vandaan maar of dat waar is zijn ook meteen de duurste die ik heb

voor de verkoop maakt het denk ik niet zoveel uit ik vraag toch geen hoofdprijzen

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di 03 Mei 2011, 19:05 
Gebruikers-avatar
Aquatreff is een hele goede kweker :) zou wel nice zijn als je white lips daar vandaan komen. Denk dat je hiervan dan F1 hebt. Maar inderdaad, hoofdprijzen hoeven het niet te zijn, is alleen om te weten welke kwaliteit je hebt, aan het uiterlijk kun je het vaak niet eens zien :P

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di 03 Mei 2011, 19:49 
Gebruikers-avatar
meeste mensen die bij mijn vissen kwamen halen keken alleen maar naar de prijs en dachten eeey een euro knaller die moeten we hebben

maar wat wel vaag is kijk ik net weer in me bak heb die man ook eitjes in ze muil :S

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 486 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]