Punkyfish Forum

Hét gezelligste aquarium forum van Nederland.

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Vr 26 Dec 2014, 16:14 
Gebruikers-avatar
Hallo allemaal,

Zondagochtend ben ik me kapot geschrokken toen uit het niets mijn 60x30-bak knapte. Ik heb gelukkig veel water en garnalen op kunnen vangen en in mijn oude Aqua40 kunnen stoppen.
Nu wil ik echter ze graag weer naar een 60x30-bak hebben. Ik heb een nieuwe volglasbak kunnen kopen waarop mijn oude lichtkap past. Maar, ik wil ook graag een achterwand in mijn nieuwe bak. Nu heb ik via internet een Akwaline-achterwand besteld. Echter met de feestdagen zal de verwerking van de betaling en de verzending nog wel even op zich laten wachten.
Akwaline beweert dat hun achterwanden zinken en je ze niet hoeft vast te kitten. Dat zou betekenen dat ik de garnalen al wel over kan zetten naar de nieuwe bak, en dan als de achterwand binnenkomt deze er gewoon bij in kan zetten. Nu is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft? Kan ik dit doen, of zal ik toch wachten tot de achterwand binnen is en deze vast te kitten? Het liefst wil ik de garnalen zo snel mogelijk overzetten, maar als ik dan problemen met de achterwand krijg is dat natuurlijk ook niet handig.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za 27 Dec 2014, 21:41 
Gebruikers-avatar
Ik heb zelf ook een Akwaline achterwand gehad. Je hoeft ze inderdaad niet te kitten, maar helaas zijn ze wel te klein, waardoor je aan de zijkanten behoorlijke kieren houdt. Ik heb dit op moeten vullen, omdat er anders vissen achter gaan zitten. Hopelijk is die van jou wel goed op maat.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za 27 Dec 2014, 23:54 
Gebruikers-avatar
Ik hoop het ook. Ze schijnen inderdaad net wat kleiner te zijn. We zullen zien! Zal wel een foto plaatsen als het binnen is en in de bak zit :)

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]