Punkyfish Forum

Hét gezelligste aquarium forum van Nederland.

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Za 05 Sep 2015, 10:55 
Omdat ik een onverzadigbare informatiehonger heb ben ik op verschillende fora actief.
Zowel fora over aquaria als andere onderwerpen.
Ik ben 46 en heb zelf een Juwel Rekord 800 in de huiskamer staan, gevuld met vele Malawa garnalen, 5 Corydoras pandas, twee vrouwtjes Ancistrus dolichopterus en tot voor kort zaten er een aantal appelslakken in. Het andere aquarium is van mijn vrouw en dat is een Juwel Visipon 180 met diverse Corydoras, kardinaaltetras, maanvissen, bijlzalmpjes, Japonica garnalen en 1 mannetje Ancistrus dolichopterus.

Kortom, ik probeer nu uit te vinden wat voor andere vissen en/of garnalen en/of slakken ik er bij kan doen.

Appelslakken komen en sowieso weer in, maar ik wil wellicht ook 1 of 2 andere L nummers erbij hebben die niet al te groot worden en samen kunnen met andere L-nummers. Maar ik wil ook weer wat in het midden en boven hebben zwemmen, zoals een dwerg gourami of bijlzalmpjes of iets anders. In het midden weet ik nog niet wat. Vandaar de zoektocht.

Let wel, ik ben niet van plan te kweken, dus dat mag geen belemmering zijn in de keuze. Wel dat ze vredelievend zijn en zeker niet territoriaal.

Kortom, let the search begin. ;-)

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]