![]() |
|
|
| ||
| Bericht: | Jeetje wat zijn jullie enthousiast haha ik kan het bijna niet bijhouden Nou ik moet ook hier nog even mijn verhaal kwijt. Zoals jullie misschien hebben gelezen of gehoord, is er een sierviswinkel in Rotterdam in financiële nood geraakt en heeft Eneco de stroom afgesloten. De eigenaar heeft een noodagregaat neergezet om heel tijdelijk de verwarmingen en filters draaiende te houden, maar de vissen worden gratis weggegeven omdat ze dood zullen gaan zodra dat ding ermee stopt. Ik ben meteen in de auto gesprongen na de uitzending hierover om in ieder geval een aantal vissen te kunnen gaan redden...Kom ik daar aan, is die zaak dicht! Nou ik was verbouwereerd haha sorry maar ik snap nog steeds niet dat die eigenaar een noodkreet uit op tv en er vervolgens geen rekening mee houdt dat mensen direct actie zullen ondernemen. Tot zover mijn frustratie @bubblefox: Ah das lief, je hebt een favoriet haha dan heet hij vanaf nu bubblefox @gyppy-gek: Thanx! Dat dacht ik eerst ook, maar in de winkel vorige week zag ik zalm-achtigen en daar leken ze nog meer op...lastig. @Marco: Ja die cabomba daar snap ik ook niets van. de andere planten heb ik al 2 keer moeten snoeien in 3,5 week en de cabomba blijft achter. Misschien omdat hij voor de filterinvoer staat? Ik voeg genoeg voeding toe, daar zou het niet aan moeten liggen. Nou ja, zolang hij mooi blijft hoor je mij niet klagen. @hiphopboy: Dank je, al is er aan de kwaliteit ervan nog een hoop te verbeteren : . @guppy-gek (nog een keer): Ja hij staat wel aan, maar niet de hele tijd. Gisteren tijdens het maken van de foto's vergeten, scherp opgemerkt! @nitram: Ja dank je! Naar dat hout heb ik erg lang gezocht. Uiteindelijk een foto naar mijn lfs gestuurd van een stuk dat ik ongeveer in gedachten had en daar hebben ze dit stuk voor me besteld...ze voelen mijn wensen daar goed aan @BeautyFish: Ja zoiets dacht ik ook, maar ik weet het gewoon niet zeker. Ben jij er vrij zeker van? En in een school van hoeveel komen zij goed uit? Ik heb er nu 9, maar denk dat ik dat zal moeten uitbreiden... @rdumee: Thanx voor je complimenten en leuk dat je me nog steeds volgt @Marco: Hmm het wordt bijna een quiz. Qua lengte komen ze namelijk wel overeen met de vuurtetra, ze blijven redelijk klein. Weet je het zo goed als zeker? Haha ze stammen nog uit een tijd dat ik gewoon kocht wat ik er leuk uit vond zien zonder grondig voorwerk te doen...zal me nu niet meer gebeuren! | |
| Bericht code: | ||
| Bericht 'quote' code: | ||