ik wil toch even mijn woordje kwijt hoor, ik lees hier al het commentaar, en dan denk ik, jonges jonges jonges, war benne we nou toch mee bezig.
sommige reageren als of er een bom is ontploft joh...
iedereen moet het leren, en als je even terugleest, dan zie je dat hij dacht dat vissen bijzetten schadelijk was voor de planten. dus dat hij nog nooit van een nitrietpiek gehoord heeft.
en zeg nou eens eerlijk, wie is er niet verkeerd begonnen? met een goudvisje in een kommetje, of een paar maanvisjes in een 60cm? of met wat guppen in een 40cm bakje, wat er binnen 4 maanden 200 waren?
als we nou allemaal eens proberen om iets rustig uit te leggen, wat een nitrietpiek is, en waarom dat schadelijk is, dan doet hij het volgende keer mischien beter... als je mensen gaat beschuldigen van vissenmoord, wegens ontwetendheid? dan ben je niet echt sociaal bezig...
ik zie er zelfs nog wel een paaar mensen tussen, waarvan ik nog niet zo lang geleden nog een topic heb zien openstaan. met vragen waarvan je denkt: hmmm...
verder: mooie bak, en inderdaad, het is moeilijk om te wachten, maar soms toch beter. middeltjes en rommeltjes werken meestal niet namelijk
en yexia? neem het niet te hard op je hoor... iedereen mag fouten maken, en voor het leren zit je toch hier op het forrum?
oohja, en veel succes met die kap

kan nog mooi worden, je moet alleen wel even controleren of de kit goed vast zit

ik heb een keer gehad dat het zo van een glad oppervlak afgleed

guppy-gek wijzigde dit bericht op 25-02-2010 22:37