Zo, een update met foto's.
Ben bezig geweest om het deksel op zijn plek te krijgen, het gewicht valt mee. Ben er ook achter gekomen dat ik niet meer bij de bodem kan op het moment dat het deksel op zijn plaats zit... Toch wel een béétje jammer. Ook nog maar een paar handgrepen aanschaffen zodat ik het deksel wat makkelijker open krijg.
Maar genoeg gesproken, plaatjes vullen gaatjes ofzo.
Het deksel kan ook open.
Tadá!
Dekseltje geplaatst. (ben benieuwd hoe vaak ie er nog af gaat...

Met de achterwand op zijn plaats, kom ik er wel achter dat ik nog een hoop moet "schoonmaken"... Van het weekend ook zeker maar de schuur opruimen, zodat ik daar kan harsen... Al is dat niet snel drogend met deze temperaturen...
Had van de week ook een mooi stukje hout gevonden, 60 cm lang, en vind vast wel een leuke plek in mijn bak...

Met helaas een groot gat aan de achterzijde waarin ik al L-nummers zag verdwijnen

. Ik heb deze dan maar ook volgespoten met kit... Nu kunnen ze er niet meer in.
Vanavond naar de bios, later op de week maar gaan schilderen, of schuur opruimen... Moet echt gebeuren...
To-do list.
* Schilderen van het deksel
* Harsen van de achterwand
* Achterwand vastkitten
* Elektra aanleggen (doppen kopen)
* Deksel afwerken
* 2 Glasplaten kopen
* Schoonmaken
* Bodem vullen. (zand is al binnen, 50 kilo hoop dat het genoeg is)
* Planten uitzoeken (Special thanks 2 Debiru, voor het doorsturen van een mooie lijst)
* Indraaien...
Lijst word korter, maar nog een hoop te doen

/

*edit*
ps. begin niet over de troep
oh, ik ben er trouwens achter gekomen dat de bak toch wat groter is dan 560 liter... namelijk 590(+) liter.
160*70*53 (binnen kant). Stom (haha)
Sapphire wijzigde dit bericht op 02-02-2010 19:12