De camera is gevonden, en het resultaat van de nieuwe inrichting mag er zijn. Ik ben er in ieder geval tevreden mee.
Eerst nog een foto van de 100cm tanganyika
Na de maandag hard te hebben gewerkt om de oude ZA bak om te toveren in een tanganyika, was het zover na meten van de waterwaarde om de vissen vanavond over te zetten. Ik denk dat ze het zeker naar hun zin zullen hebben. Nu in een meer natuurlijke omgeving. Ja aldoende leer je, de andere bak was ingericht met te kleine stenen.
Totaal van de tanganyika 120cm
Nog even voor een nieuwe lezer het vissenbestand:
10 Neolamprologus Multifasciatus (met een aantal jongen)
4 Julidochromis ornatus (2 koppels)
6 Paracyprichromis Blue neon
3 Synodontis multipuncatus
De linkerzijde van de bak zal het domein van de Julidochromis moeten worden, rotsen met meerdere holen en verschuilplekken.
De rechterzijde wordt het domein van de Multi's, hier liggen zo'n 60-70slakkenhuizen waar ze goed kunnen leven.
Links en rechts kunnen de Paracyprichromis lekker hangen en schuilen onder de rotsen, de ideale omstandigheid voor deze vrijzwemmers.
De Synodontis zullen zich lekker tussen de rotsen schuil houden tot de avond valt.
In het 60cm bakje zit naast de eigen kweek kersenbuik (3mannetjes) en de 3 corydoras leucomelas, een eigen kweek Ancistrus CF cirhorus longfin. Dit was een nest toen ik de ouderparen als laatste uit de ZA bak ging halen. Leuk om te zien die kleine frummels. Ik telde er bij het overzetten 12stuks. Als ze groter zijn komen ze in het gevraagd/aangeboden topic.
Een paar foto's.
Totaaltje 60cm bak
De kleintje snoepen lekker van de courgette, wat een feestmaal
Dit was het, reactie zijn altijd welkom