Ik had keizertetra in zijn fotoboek gevraagd een topic hier te openen vanwege zijn nogal grote visbestand in een niet zo grote bak. Dan was er hier ruimte om beter uit te leggen en een discussie over zijn visbestand te voeren en raakte zijn fotoboek daar niet helemaal gevuld mee. Zo bot als mijn eerste reactie overkomt was die reactie dus niet en bot zijn was ook absoluut niet mijn bedoeling. Nu we dat een beetje opgeheldert hebben weer back on topic:
- Je zegt dat je kegelvlekken hebt. Nu zijn er 3 soorten kegelvlekbarbelen en ik zie op jouw foto's 2 soorten. De
Trigonostigma heteromorpha met een grote kegelvlek en waarschijnlijk
Trigonostigma espei met de kleine kegevlek. Die laatste kan misschien ook de soort
Trigonostigma hengeli zijn in plaats van de
Trigonostigma espei.
- In jouw aquarium kan je normaal gesproken zo in de buurt van de 20-25 vissen houden van ongeveer 3-4 soorten. Nu kan dat wel wat meer of wat minder wezen afhankelijk van de soorten die je houdt. Jouw visbestand is echter niet een beetje groter, maar heel veel groter vandaar onze misschien wat heftige reacties. Jij hebt wel 67 vissen van minstens 16 soorten.
- Je was het gezien je antwoorden in je fotoboek niet gelijk met ons eens. dat is heel logisch en daar is ook echt niks mis mee!

Ik heb in mijn eerste reactie 3 problemen van je visbestand aangegeven.
Zou je daarover deze drie vragen willen beantwoorden:
1) Snap je waarom ik (wij) die 3 dingen een probleem vindt?
2) Zo ja, ben je het met mij (ons) eens dat die 3 dingen een probleem zijn?
3) Zo ja, wil je er ook wat aan gaan doen?
Om meer duidelijkheid te krijgen is het erg handig om nog wat dingen te weten. Zou je daarom ook antwoord willen geven op de volgende vragen:
- Je bak is 80cm lang. Wat zijn de andere maten (diepte en hoogte)?
- Hoeveel
Corydoras aeneus heb je?
- Hoeveel
Corydoras trilineatus heb je?
- Hoeveel
Trigonostigma heteromorpha heb je?
- Hoeveel
Trigonostigma espei heb je?